محصولات سایت






اطلاعیه فروشگاه این اپلای

 

1-بیش از ۳۰ محصول پرفروش اینترنتی در بخش حراجی فروشگاه به قیمت هر محصول ۲ هزار تومان موجود می باشد.۲-اگر بنا به هر دلیلی نتوانستید خرید پستی انجام دهید.ادرس کامل به همراه نام محصول را به شماره ۰۹۳۵۲۱۹۱۶۵۵ فقط اس ام اس کنید.
۳-اگر چنانچه مشکلی در خرید دارید همه روزه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶ بعد از ظهر با شماره ۰۹۳۵۲۱۹۱۶۵۵ تماس بگیرید. در بقیه ساعات روز و تعطیلات تلفن خاموش است.

۴- فروشگاه اینترنتی این اپلای در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

۵- محصول مورد نظر را از ما در هر کجای ایران خرید نمایید: ابتدا محصول را دریافت کرده و سپس مبلغ آن را بپردازید.

۶- تمام محصولات دارای گارانتی تعویض بوده و در صورت وجود مشکل ، محصول شما تعویض میگردد

 http://inapply.ir/wp-content/uploads/100bab.gif

حرکات یوگا سلام بر خورشید

انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۱ توسط admin | بدون دیدگاه

حرکات یوگا سلام بر خورشید

 

سلام بر خورشید وضعیتی در یوگا می باشد که بدن را برای انجام آساناها آماده می سازد. این حرکت شامل ۱۲ وضعیت می باشد که به ترتیب و پشت سر هم انجام می گردد. سلام بر خورشید مجموعه حرکاتی است که باعث بالا رفتن قدرت و انعطاف پذیری ماهیچه ها و ستون فقرات و همچنین باعث گرم شدن بدن و سفت شدن ماهیچه های شکمی می شود.

عیتی در یوگا می باشد که بدن را برای انجام آساناها آماده می سازد. این حرکت شامل ۱۲ وضعیت می باشد که به ترتیب و پشت سر هم انجام می گردد. سلام بر خورشید مجموعه حرکاتی است که باعث بالا رفتن قدرت و انعطاف پذیری ماهیچه ها و ستون فقرات و همچنین باعث گرم شدن بدن و سفت شدن ماهیچه های شکمی می شود.

۱٫ ابتدا از حرکت کوه (تاداسانا) شروع می کنیم. در وضعیت کوه می ایستیم و کف دستها را بصورت دعا و نیایش روی هم قرار می دهیم.

۲٫ همراه با دم، بازوها را همزمان بالا برده و کف دستها را همچنان بر روی هم می گذاریم.

۳٫ همزمان با بازدم خم شده و کف دستها را بر روی زمین قرار می دهیم.(در این حرکت زانوها نباید خم شود ولی اگر نتوانستید این حرکت را انجام دهید، کمی زانوها را خم کنید تا دستها به زمین برسند.)

۴٫ با دم پای راست خود را به عقب می کشیم ، انگشتان پا بر روی زمین هستند و پای چپ خود را در زاویه قائمه نگه داشته و چانه را بالا می آوریم.

۵٫ همزمان با بازدم پای سمت چپ را نیز عقب برده و وزن خود را بر روی کف دستها می اندازیم.

۶٫ نفس را در سینه حبس می کنیم، زانوها را خم کرده سپس سینه و پیشانی خود را بر روی زمین گذاشته ، باسن را بالا نگه می داریم و انگشتان پا را خم می کنیم.(هشت نقطه)

۷٫ همزمان با دم ، قسمت جلوی بدن را بالا کشیده و پاها را بر روی زمین پهن می کنیم.(حرکت کبری)

۸٫ همراه با بازدم با آوردن فشار بر روی دستان باسن خود را بالا می کشیم.

۹٫ حرکت ۴ را دوباره انجام می دهیم با این تفاوت که این بار پای چپ خود را عقب می کشیم و پای راست را بصورت زاویه قائمه جلو نگه می داریم و چانه را بسمت بالا می کشیم.

۱۰٫ همراه با بازدم، پای عقبی خود را جلو آورده پاها را کنار هم قرار می دهیم و بلند می شویم در این حالت باید کف دستان بر روی زمین باشد.

۱۱٫ همراه با دم به آرامی بلند می شویم و دستها را بالا آورده و تا آنجایی که می توانیم به عقب خم می شویم.

۱۲٫ در آخر با بازدم به حالت تاداسانا می ایستیم.

همانطور که می دانیم برای انجام همه حرکات در یوگا باید از انجام صحیح آن آگاه باشیم تا اثر مطلوب را بر ما بگذارد.

منبع: http://inapply.ir

سلام بر خورشید
SURYA NAMASKAR

سوریا نمسکار یعنی سلام بر خورشیدیوگیهای باستان به تاثیرات فوق العاده ی انرژی خورشید بر زندگی گیاهان حیوان ها انسان ها پی برده بودند . آداب سلا بر خورشید از ۱۲حرکت سیکل وار تشکیل شده است . انجام این حرکات در زمان طلوع افتاب تاثیرات مثبت زیادی بر جسم روح و روان انسان میگذارد .حرکتهای خم و راست شدن و جلو وعقب رفتن ستون مهره بصورت پشت سر هم موجب قدرت و انعطاف عضلات و ترکیب حرکات با عمل دم و بازدم وحبس دم موجب افزایش حجم ششها و تقویت عضلات قلب و ریه میشود . یادگیری و انجام این حرکات زیر نظر مربیان خبره یوگا توصیه میشود.
برگرفته از نشریه یوگا پیام مهر

———————————————–
منبع: http://inapply.ir

آموزش یوگا مجموعه کامل

قیمت : ۱۸۰۰۰ تومان
تعداد : ۹ دی وی دی
خرید پستی
52